keskiviikko 10. elokuuta 2016

                    OK; tästä lähtee!!!

Ok, tästä lähtee! Katotaan miten sujuu. Mulla on paljon ajatuksia päässä ja mietein, miten saan ne purettua johonkin, ja blogi tuli mieleen noin pari vuotta sitten, mutta en innostunut ajatukselle, koska oon tosi surkea tietokoneiden kanssa. Tämäkin alotus on tehty jo ties kuinka monta kertaa!

Tulen kertomaan blogissani, omasta elämästä, kaunistelematta sitä, miten kaksisuuntanen mielialahäiriö on vaikuttanut elämään ja läheisiin, ennen sen toteemista ja nyt lääkkeiden kanssa, tänä päivänä. Kerron myös kuvien kautta ja mitä nyt tulee mieleen. Kerron mistä pidän, arvoistani ja yleensä musiikista, omasta tyylistä jne.

En vuodata tähän nyt heti kaikkea, vaan pikkuhiljaa, miten on luontevinta, eli jonkunlainen päiväkirja tästä tulee. Mutta tulee olemaan vaikeaa tuoda omat ajatukset julki, koska olen tosi huono niitä käsittelemään. Joten blogin kautta ajattelin, että pysyn kaikkista rehellisempänä itselleni ja sitä kautta muille. En kaunistele mitään vaan kirjoitan aina niinkuin asiat on..

Mulle musiikki on aina ollut se tärkein juttu, niinkuin lukeminen. Ne on sellaset, minkä kautta pääsee pakoon todellisuutta ja arkisia velvotteita. Olen aina tykännyt olla yksin, ja tottunut siihen ihan ala-asteelta lähtien. Kiitos kiusaamisen, mistä puhun kyllä kun aika on oikea. Synnyin Pohjois-Karjalassa vuonna 89. Muutettiin Meri-Poriin kun olin vielä päiväkoti- ikäinen. Sieltä myöhemmin Ulvilaan äidin kanssa ja kävin siellä koulua sesikaan asti, jolloin muutin takaisin Poriin isän luo. Josta lisää kyllä. Muutto ei ollut sopuisammasta päästä ollenkaan. Nyt kaikki sukulaiset asuu joko P.Karjalassa tai Kajaanissa. Joten olen vain minä, 2 kissaa ja avopuolisoni Sami. Muutettiin n. 2- vuotta sitten tampereelle, jolloin elämä pääsi takasin raiteilleen.

Niinkuin sanoin, musiikki on tärkeää ja se on muovannut mut melkeinpä kokonaan. Rakastan ilmaista itseäni vaatteilla, meikeillä, hiuksilla, tatuoinneilla, lävistyksillä ja mitä niitä nyt on. Joten tavallinen tallaaja en todellakaan ole. Enkä halua, eikä pidä! Nämä asiat ja Sami, on pitänyt mut pinnalla paskoina aikoina, ja nyt olen saamassa itsestäni taas otteen ja kiinnostus liikuntaan on heräilemässä.

Sairauteni todettiin, kun pääsin armeijasta ( lääkintämies ), 2012, ja silloin loppui liikunta ja tanssi kuin seinään ja niihin aikoihin sain myös ensimmäiset lääkket. Tän seurauksena lihoin yli 20 kiloa. Ja nyt haluan ne pois. Siitäkin lisää.

Kirjottelen aina silloin kun siltä tuntuu, eli aika usein, ja mikä sillä hetkellä on mieliala ja fiilis, niin sen pohjalta kirjottelen myös aiheista., mutta tämä riittää tältä erää.

Olen myös Instagramissa, h4nn4hm4ry.

Palaillaann!!!!!!!!! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti